ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ

Καλώς ήλθατε στον ιστότοπο www.vigoexpress.gr που διαχειρίζεται η εταιρεία HS plus doo, Gmajna 10, SI-1236 Trzin (εφεξής: η Εταιρεία).

Οι παρόντες Γενικοί Όροι και Προϋποθέσεις ισχύουν για όλες τις δραστηριότητες που καθίστανται δυνατές στο ηλεκτρονικό κατάστημα που είναι διαθέσιμο στο www.vigoexpress.gr (εφεξής: ο Ιστότοπος). Οι Γενικοί Όροι και Προϋποθέσεις είναι δεσμευτικοί για όλους τους χρήστες. Σας παρακαλούμε να τους διαβάσετε προσεκτικά. Εάν δεν συμφωνείτε με κάποιο μέρος των παρόντων Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων ή εάν διαφωνείτε πλήρως με αυτούς, δεν πρέπει να χρησιμοποιείτε τον Ιστότοπο και τις υπηρεσίες μας. Οι Γενικοί Όροι και Προϋποθέσεις αντιπροσωπεύουν μια έγκυρη σύμβαση που συνάπτεται ανάμεσα σε εσάς και την Εταιρεία.

Ο Ιστότοπος είναι διαθέσιμος «ως έχει» και η Εταιρεία δεν παρέχει καμία εγγύηση, έμμεσα ή άμεσα, σχετικά με το δικαίωμα επί περιουσιακών στοιχείων, το μάρκετινγκ ή την καταλληλότητα για οποιονδήποτε σκοπό των προϊόντων που παρουσιάζονται στον Ιστότοπο.

Ο κάτοχος του Ιστότοπου θα επιδείξει τη δέουσα προσοχή προκειμένου να προσπαθήσει να διασφαλίζει ότι τα δεδομένα που αναφέρονται στον Ιστότοπο είναι λεπτομερή και ενημερωμένα. Ταυτόχρονα, ο κάτοχος του Ιστότοπου διατηρεί επίσης το δικαίωμα να αλλάξει το περιεχόμενο του Ιστότοπου ή να παύσει να τον συμπληρώνει ανά πάσα στιγμή, χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση. Επιπλέον, ο κάτοχος του Ιστότοπου μπορεί επίσης να αλλάξει τις υπηρεσίες, τα προϊόντα, τις τιμές ή τα προγράμματα που περιγράφονται σε αυτόν τον Ιστότοπο ανά πάσα στιγμή και χωρίς καμία ειδοποίηση.

  1. ΟΡΙΣΜΟΙ

Η Εταιρεία είναι η εταιρεία HS plus doo, Gmajna 10, SI-1236 Trzin, η οποία είναι ο ιδιοκτήτης και ο διαχειριστής του ιστότοπου www.vigoexpress.gr.

Ο Ιστότοπος είναι ο ιστότοπος που είναι διαθέσιμος στη διεύθυνση https://vigoexpress.gr/ και που διαχειρίζεται η Εταιρεία, στο πλαίσιο του οποίου λειτουργεί και ένα ηλεκτρονικό κατάστημα.

Ο Χρήστης είναι κάθε φυσικό πρόσωπο που χρησιμοποιεί τον Ιστότοπο.

Ο Αγοραστής (ή «εσείς») είναι κάθε φυσικό πρόσωπο που ολοκληρώνει μια αγορά στο ηλεκτρονικό κατάστημα.

Ο Καταναλωτής είναι ένα φυσικό πρόσωπο που αποκτά ή χρησιμοποιεί τα αγαθά και τις υπηρεσίες για σκοπούς εκτός του πεδίου της επαγγελματικής ή κερδοφόρας δραστηριότητάς του. Στο πλαίσιο των παρόντων Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων, όλοι οι Αγοραστές θεωρούνται και Καταναλωτές.

Η Πολιτική Απορρήτου είναι ένα έγγραφο που περιέχει όλες τις πληροφορίες σχετικά με την επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα που πραγματοποιούνται στο πλαίσιο του Ιστότοπου. Η εν λόγω Πολιτική Απορρήτου είναι διαθέσιμη εδώ.

Η Πολιτική για τα cookies είναι ένα έγγραφο που περιέχει όλες τις πληροφορίες σχετικά με τη χρήση των cookies που πραγματοποιείται στο πλαίσιο του Ιστότοπου. Η εν λόγω Πολιτική για τα cookies είναι διαθέσιμη εδώ.

  1. ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ VIGOEXPRESS.GR

Οι Γενικοί Όροι και Προϋποθέσεις ορίζουν τη λειτουργία του ηλεκτρονικού καταστήματος, καθορίζουν τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις του Χρήστη και του ηλεκτρονικού καταστήματος και διέπουν την επιχειρηματική σχέση μεταξύ του διαδικτυακού καταστήματος και του Αγοραστή.  Οι Γενικοί Όροι και Προϋποθέσεις που ισχύουν κατά τη στιγμή της αγοράς (τη στιγμή που υποβάλλεται η ηλεκτρονική παραγγελία) είναι δεσμευτικοί για τον Αγοραστή. Κάθε φορά που υποβάλλεται παραγγελία, ο Χρήστης θα ενημερώνεται για τους Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις. Κατά την υποβολή της παραγγελίας, ο Χρήστης επιβεβαιώνει ότι έχει ενημερωθεί για αυτούς τους Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις.

Η επιβεβαίωση των Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων κατά την παραγγελία στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα αποτελεί δεσμευτική σύμβαση ανάμεσα σε εσάς και την εταιρεία. Σας παρακαλούμε να διαβάσετε προσεκτικά τους Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις πριν επιβεβαιώσετε την παραγγελία σας. Εάν διαφωνείτε με τους Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις, δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις υπηρεσίες που παρέχονται από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Επίσης, δεν είναι δυνατόν να συμφωνήσετε εν μέρει με τους Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις. Για να ολοκληρώσετε μια αγορά, πρέπει να αποδεχτείτε το σύνολο των Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων που ισχύουν κατά τη στιγμή της αγοράς.

  1. Χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος

Η Εταιρεία λειτουργεί το ηλεκτρονικό κατάστημα σύμφωνα με τους Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις. Το ηλεκτρονικό κατάστημα είναι διαθέσιμο σε αγοραστές ανά πάσα στιγμή ενώ η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να απενεργοποιήσει προσωρινά ή να αναστείλει το ηλεκτρονικό κατάστημα χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση.

Υπάρχει η πιθανότητα το ηλεκτρονικό κατάστημα να μην είναι προσωρινά διαθέσιμο ή η εκτέλεση πληρωμών να μην είναι προσωρινά δυνατή λόγω συντήρησης και ενημέρωσης του ηλεκτρονικού καταστήματος. Η Εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν ζημίες που ενδέχεται να προκληθούν κατά τη συντήρηση ή/και την ενημέρωση του ηλεκτρονικού καταστήματος.

  1. Υποβολή παραγγελίας στο ηλεκτρονικό κατάστημα

Η σύμβαση πώλησης που συνάπτεται μεταξύ του Παρόχου και του Αγοραστή θεωρείται συναφθείσα όταν ο Αγοραστής επιβεβαιώσει την παραγγελία (ο Αγοραστής λαμβάνει ένα e-mail επιβεβαίωσης «Η παραγγελία επιβεβαιώθηκε»). Από εκείνη τη στιγμή και μετά, όλες οι τιμές και οι άλλες προϋποθέσεις αγοράς είναι σταθερές και ισχύουν τόσο για τον Πάροχο όσο και για τον Αγοραστή. Η σύμβαση πώλησης μεταφορτώνεται στον διακομιστή της Εταιρείας σε ηλεκτρονική μορφή.

Διαδικασία αγοράς:

  1. Βήμα: Στην προσφορά που διατίθεται στο ηλεκτρονικό κατάστημα, ο Αγοραστής επιλέγει το επιθυμητό προϊόν και την επιθυμητή ποσότητα και επιβεβαιώνει την επιλογή του κάνοντας κλικ στο «Προσθήκη στο καλάθι». Εάν ο Αγοραστής επιθυμεί να αγοράσει πολλά διαφορετικά προϊόντα, η διαδικασία πρέπει να επαναληφθεί για κάθε μεμονωμένο προϊόν. Μόλις ο Αγοραστής ολοκληρώσει τη διαδικασία επιλογής προϊόντος, μπορεί να συνεχίσει τη διαδικασία αγοράς κάνοντας κλικ στο κουμπί «Ολοκλήρωση της Παραγγελίας».

  1. Βήμα: Σε αυτό το βήμα, ο Αγοραστής συμπληρώνει τη φόρμα με τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα που είναι απαραίτητα για την παράδοση της επιθυμητής παραγγελίας. Μετά τη συμπλήρωση της φόρμας, ο Αγοραστής, σε ορισμένες περιπτώσεις, μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε πολλές δυνατότητες παράδοσης και να προσθέσει άλλα προϊόντα ή υπηρεσίες στην παραγγελία του. Σε αυτό το βήμα, ο Αγοραστής ενημερώνεται επίσης για την προγραμματισμένη ημερομηνία παράδοσης. Πριν από την ολοκλήρωση της παραγγελίας, ο Αγοραστής έχει την επιλογή να επιλέξει ανάμεσα σε διαφορετικούς τρόπους πληρωμής. Λαμβάνοντας υπόψη την επιλεγμένη δυνατότητα, το τελικό ποσό που θα πληρωθεί για την παραγγελία υπολογίζεται για άλλη μια φορά πριν από την ολοκλήρωση της αγοράς. Ο Αγοραστής επιβεβαιώνει τη διαδικασία αγοράς κάνοντας κλικ στο κουμπί «Ολοκλήρωση αγοράς».

  1. Μετά την ολοκλήρωση της αγοράς, ο Ιστότοπος εμφανίζει ένα μήνυμα επιβεβαίωσης στον Αγοραστή, αναφέροντας ότι η παραγγελία έχει υποβληθεί επιτυχώς και εμφανίζει τα στοιχεία από την υποβληθείσα παραγγελία. Επιπλέον, ο Αγοραστής λαμβάνει ένα e-mail επιβεβαίωσης στη διεύθυνση e-mail που ορίζεται στο σημείο 2. Το εν λόγω e-mail επιβεβαίωσης περιέχει μια επισκόπηση της παραγγελίας, οδηγίες χρήσης των παραγγελθέντων προϊόντων και οδηγίες υπαναχώρησης από την αγορά ή υποβολής καταγγελίας εάν ο Αγοραστής δεν είναι ικανοποιημένος με το προϊόν ή δεν το θέλει πλέον.

Όλες οι πληροφορίες που μας παρέχετε κατά την υποβολή της παραγγελίας σα&sigmsigmaf; θα υποβληθούν σε επεξεργασία σύμφωνα με την Πολιτική Απορρήτου που δημοσιεύεται εδώ.

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η αξία ολόκληρης της αγοράς, συμπεριλαμβανομένων τυχόν εξόδων παράδοσης ή άλλων εξόδων που ισχύουν για την αγορά, θα χρεωθεί με την επιβεβαίωση της παραγγελίας σας. Θα σας ενημερώσουμε για τυχόν επιπλέον έξοδα προτού υποβάλετε την αγορά σας. Επιπλέον κόστη ενδέχεται επίσης να συνδέονται με τον επιλεγμένο τρόπο πληρωμής.

  1. Τιμές, τρόποι πληρωμής και προωθητικές ενέργειες

Τιμές
Όλες οι τιμές που καθορίζονται στον Ιστότοπο παρέχονται σε ευρώ και περιλαμβάνουν ΦΠΑ.
 Οι τιμές ισχύουν από τη στιγμή υποβολής της παραγγελίας. Η προσφορά ισχύει μέχρι να ανακληθεί.

ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ: Πρόκειται για ένα κατάστημα λιανικής πώλησης του οποίου το κοινό-στόχος είναι αποκλειστικά τελικοί πελάτες-καταναλωτές (B2C). Για αυτόν τον λόγο, δεν επιτρέπουμε τις πωλήσεις προς επιχειρήσεις (B2B) μέσω αυτού του Ιστότοπου και επίσης δεν μπορούμε να προσφέρουμε την επιλογή έκδοσης τιμολογίων σε νομικά πρόσωπα. Αυτό σημαίνει επίσης ότι δεν είναι δυνατή η επακόλουθη διόρθωση των τιμολογίων (από φυσικό πρόσωπο σε νομικό πρόσωπο), καθώς η συναλλαγή πώλησης ολοκληρώνεται αποκλειστικά με φυσικό πρόσωπο.

Εάν θέλετε να δημιουργήσετε μια σχέση B2B με την εταιρεία μας και να αγοράσετε μεγαλύτερες ποσότητες των προϊόντων μας (ολόκληρη τη συσκευασία/ χαρτοκιβώτιο με ελάχιστη τιμή αγοράς 5.000 EUR + ΦΠΑ), μπορείτε να επικοινωνήσετε με το κατάστημα χονδρικής μας στη διεύθυνση [email protected].

Τρόποι πληρωμής

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τους ακόλουθους τρόπους πληρωμής στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα:

  • Αντικαταβολή – χρησιμοποιώντας μετρητά ή πιστωτική κάρτα, ο Αγοραστής πληρώνει το τιμολόγιο στον ταχυμεταφορέα παράδοσης που παραδίδει τα προϊόντα στη διεύθυνση του Αγοραστή,
  • Πληρωμή με πιστωτική κάρτα,
  • Πληρωμή με PayPal.

Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να επαληθεύσει τον επιλεγμένο τρόπο πληρωμής χρησιμοποιώντας μέσα εξακρίβωσης. Επιπλέον, διατηρούμε επίσης το δικαίωμα να εξετάσουμε περαιτέρω τον επιλεγμένο τρόπο πληρωμής ζητώντας σας να μας στείλετε την απόδειξη πληρωμής.  

Έχετε ενημερωθεί για το γεγονός ότι πρέπει να πληρώσετε ολόκληρο το ποσό της παραγγελίας (συμπεριλαμβανομένων τυχόν εξόδων που σχετίζονται με τη συναλλαγή και την παράδοση) σύμφωνα με τον επιλεγμένο τρόπο πληρωμής. Εγγυάστε ότι έχετε την ικανότητα και το δικαίωμα να εκτελείτε συναλλαγές χρησιμοποιώντας πιστωτική κάρτα ή οποιονδήποτε άλλο επιλεγμένο τρόπο πληρωμής.

Προωθητικές ενέργειες

Ο Iστότοπος προχωρά επίσης σε εκπτώσεις και άλλες προωθητικές ενέργειες που μειώνουν τις τιμές των προϊόντων (εφεξής: προωθητικές ενέργειες). Κάθε προωθητική ενέργεια προσφέρεται σε μειωμένη τιμή για μια συγκεκριμένη (περιορισμένη) περίοδο που καθορίζεται για κάθε μεμονωμένη προωθητική ενέργεια. Η μειωμένη τιμή ισχύει για όλες τις αγορές που πραγματοποιούνται κατά τη διάρκεια της προωθητικής ενέργειας.

Θα θέλαμε να σας προειδοποιήσουμε ότι ορισμένες προωθητικές ενέργειες περιορίζονται μόνο σε νέους χρήστες που δεν έχουν πραγματοποιήσει ακόμη αγορά στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Σε αυτήν την περίπτωση, η εν λόγω προωθητική ενέργεια δεν ισχύει για υπάρχοντες Xρήστες. Οποιαδήποτε απόπειρα χρήσης τέτοιων προωθητικών ενεργειών θα αποκλείεται αμέσως και οι διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που χρησιμοποιούνται για την πραγματοποίηση της εν λόγω κατάχρησης θα διαγράφονται χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση. Οι εκπτώσεις και άλλες προωθητικές ενέργειες συνήθως δεν είναι αθροιστικές, εκτός εάν κάθε μεμονωμένη προωθητική ενέργεια καθορίζει ρητά το αντίθετο.

  1. Κόστος και παράδοση προϊόντων

Οι τιμές δεν περιλαμβάνουν κανένα κόστος παράδοσης. Το κόστος παράδοσης μπορεί να ανερευθεί στο ηλεκτρονικό κατάστημα, όπου έχετε επίσης την επιλογή να επιλέξετε τη μέθοδο παράδοσης. Η Εταιρεία μας προσφέρει δύο μεθόδους παράδοσης: συνήθη και ταχεία. Η βασική διαφορά μεταξύ αυτών των δύο μεθόδων παράδοσης είναι ότι οι παραγγελίες με ταχεία παράδοση υποβάλλονται σε επεξεργασία και συσκευάζονται με υψηλότερη προτεραιότητα.  Πριν επιλέξετε την επιθυμητή μέθοδο παράδοσης, επαληθεύστε την τιμή που καθορίζεται δίπλα σε κάθε μεμονωμένη επιλογή. Κατά την υποβολή της παραγγελίας, θα δείτε μια επισκόπηση της τιμής που αποτελείται από το κόστος αγοράς, το κόστος παράδοσης και το συνολικό κόστος.

Εάν επιλέξετε αντικαταβολή, η υπηρεσία ταχυμεταφορών θα χρεώσει το τέλος παράδοσης του πακέτου που υπολογίστηκε κατά την υποβολή της παραγγελίας.  Εάν επιλέξετε να πληρώσετε με πιστωτική κάρτα ή μέσω PayPal, το εν λόγω κόστος δεν θα χρεωθεί σε εσάς.

Τα προϊόντα που έχετε παραγγείλει θα παραδοθούν στη διεύθυνση που έχετε καταχωρίσει στον ιστότοπό μας ως διεύθυνση παράδοσης.

Η αναμενόμενη προθεσμία παράδοσης γνωστοποιείται στον Αγοραστή κατά την υποβολή της παραγγελίας. Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα παράτασης της προθεσμίας παράδοσης σε περίπτωση αυξημένης ζήτησης ή καθυστέρησης της υπηρεσίας παράδοσης. Οι παραδόσεις εκτελούνται κυρίως πριν από το μεσημέρι. Εάν δεν μπορείτε να παραλάβετε το πακέτο κατά την παράδοση, η υπηρεσία ταχυμεταφορών θα προσπαθήσει να συμφωνήσει με τον Αγοραστή νέο τρόπο και τόπο παράδοσης.

Εάν ο ταχυμεταφορέας δεν επικοινωνήσει με τον Αγοραστή, γίνεται ξανά προσπάθεια παράδοσης του δέματος την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Εάν αποτύχει και η δεύτερη προσπάθεια παράδοσης, το πακέτο και το περιεχόμενό του επιστρέφονται στον αποστολέα.

Το ποσό που καταβλήθηκε για ανεπιτυχώς παραδοθείσες και προπληρωμένες παραγγελίες επιστρέφεται αυτόματα εντός 8 (οκτώ) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία καταγραφής από την αποθήκη της επιστροφής του πακέτου ή από την ημερομηνία τεκμηρίωσης από την Εταιρεία της ανεπιτυχούς παράδοσης του πακέτου.

Ειδοποιήσεις ασφαλείας για τη χρήση όλων των προϊόντων

Η χρήση των προϊόντων από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα μπορεί να παρουσιάσει ορισμένο κίνδυνο για τη ζωή και τη σωματική ακεραιότητα. Πρέπει να επιβεβαιώσετε ρητά ότι κατανοείτε ότι η χρήση των εν λόγω προϊόντων αντιπροσωπεύει έναν τέτοιο κίνδυνο τον οποίο αποδέχεστε πλήρως. Παραγγέλλοντας ή/και χρησιμοποιώντας τα εν λόγω προϊόντα, επιβεβαιώνετε ότι έχετε ενημερωθεί για τους εν λόγω κινδύνους που μπορεί να περιλαμβάνουν κίνδυνο ασθένειας, τραυματισμού, αναπηρίας ή θανάτου. Πρέπει να αναλάβετε την πλήρη ευθύνη για τυχόν συνέπειες που μπορεί να προκύψουν από την παραγγελία ή/ και τη χρήση των προϊόντων.

Πριν χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε από τα προϊόντα, πρέπει να διαβάσετε τις οδηγίες χρήσης.

Πριν από τη χρήση, κάθε προϊόν πρέπει να δοκιμάζεται με ασφαλή τρόπο. Εάν δεν είστε απολύτως σίγουροι για το πώς να δοκιμάσετε το προϊόν, μην το χρησιμοποιήσετε, ενημερώστε μας σχετικά ή επιστρέψτε το προϊόν.

Η εταιρεία δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη για έμμεση ή άμεση ζημία που προκλήθηκε από τη χρήση των προϊόντων που παραγγέλθηκαν στον Ιστότοπο, ανεξάρτητα από το αν τα προϊόντα χρησιμοποιήθηκαν σωστά ή εσφαλμένα από τον Αγοραστή ή κάποιον τρίτο. Ο εν λόγω αποκλεισμός ευθύνης ισχύει στον μέγιστο δυνατό βαθμό που επιτρέπεται από τη νομοθεσία.

Σε περίπτωση έγερσης αξιώσεων αποζημίωσης τρίτων κατά της Εταιρείας, η Εταιρεία περιορίζει την ευθύνη της για αποζημίωση στο τριπλάσιο ποσό της τιμής αγοράς του προϊόντος.

Προσπαθούμε να παρέχουμε περιγραφές προϊόντων και φωτογραφιών όσο το δυνατόν πιο λεπτομερείς και ακριβείς. Ωστόσο, δεν μπορούμε να εγγυηθούμε ότι όλες οι πληροφορίες για τα προϊόντα και οι φωτογραφίες τους είναι απολύτως ακριβείς. Δεδομένου ότι ορισμένα προϊόντα μπορεί να προέρχονται από διαφορετικούς προμηθευτές, είναι πιθανές μικρές αποκλίσεις στη συσκευασία ή την εμφάνιση του προϊόντος. Οι εν λόγω αποκλίσεις ουδόλως επηρεάζουν την ποιότητα ή τη λειτουργικότητα του προϊόντος.  

  1. Δικαίωμα υπαναχώρησης από τη Σύμβαση

Ένας Αγοραστής που πραγματοποιεί μια αγορά στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από τη Σύμβαση. Η εν λόγω υπαναχώρηση από τη Σύμβαση μπορεί να επιβεβαιωθεί εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παράδοσης της παραγγελίας, η οποία γνωστοποιείται στην Εταιρεία από την υπηρεσία παράδοσης.  Ο Αγοραστής δεν χρειάζεται να παράσχει αιτιολογία για την απόφασή του. Το εν λόγω δικαίωμα υπαναχώρησης από τη Σύμβαση ισχύει μόνο για αγοραστές που είναι φυσικά πρόσωπα και που αποκτούν ή χρησιμοποιούν τα αγαθά και τις υπηρεσίες για σκοπούς εκτός της επαγγελματικής ή κερδοφόρας δραστηριότητάς τους.  

Η δήλωση υπαναχώρησης θεωρείται ότι εκδίδεται έγκαιρα εάν παρουσιαστεί εντός της προθεσμίας υπαναχώρησης από τη Σύμβαση. H δήλωση υπαναχώρησης μπορεί να παρουσιαστεί σε μια προκαθορισμένη φόρμα ή να μας αποσταλεί μέσω e-mail. Μπορείτε να βρείτε τη φόρμα στη διεύθυνση https://vigoexpress.gr/αξιώσεις-εγγύησης-και-ανταλλαγή/. Το βάρος της απόδειξης που σχετίζεται με την επιβολή του δικαιώματος υπαναχώρησης που ορίζεται στο παρόν Άρθρο φέρει ο καταναλωτής.

Κατά την υπαναχώρηση από τη Σύμβαση, ο Αγοραστής μπορεί να λάβει επιστροφή χρημάτων, αλλά δεν μπορεί να κάνει χρήση πίστωσης ή ανταλλαγής προϊόντων!

Μετά την υποβολή της δήλωσης υπαναχώρησης, πρέπει να επιστρέψετε τα προϊόντα σας εντός 14 ημερών από την ημερομηνία της δήλωσης. Στείλτε τα εν λόγω προϊόντα στη διεύθυνση μας: 26ης Οκτωβρίου, Μενεμένη, 54628, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ. Econt Express – Ids Courier για HS PLUS. Τα προϊόντα θεωρείται ότι έχουν επιστραφεί εγκαίρως εάν τα στείλετε πριν από τη λήξη της προθεσμίας επιστροφής των 14 ημερών.  Πρέπει να επιστρέψετε μια μη τροποποιημένη ποσότητα μη κατεστραμμένων προϊόντων, συσκευασμένων στην αρχική τους συσκευασία ή σε συσκευασία που προστατεύει τα προϊόντα με τον ίδιο τρόπο με την αρχική συσκευασία. Δεν μπορείτε να επιστρέψετε κατεστραμμένα προϊόντα, προϊόντα σε τροποποιημένη ποσότητα ή προϊόντα συσκευασμένα σε ακατάλληλη συσκευασία. Επιστρέψτε τα προϊόντα χρησιμοποιώντας γραμματόσημα δεμάτων και όχι απλά γραμματόσημα. Επιπλέον, σημειώστε στο δέμα τον κωδικό παραπόνου που λάβατε κατά τη διαδικασία υποβολής παραπόνων. Εάν δεν χρησιμοποιήσετε τον κατάλληλο κωδικό για να επισημάνετε το δέμα (δηλαδή εάν στείλετε το δέμα χωρίς κωδικό παραπόνου), αυτό μπορεί να παρατείνει σημαντικά τον χρόνο που απαιτείται για τη διαχείριση του παραπόνου σας. Σε περίπτωση υπαναχώρησης από τη σύμβαση, θα καλύψετε μόνο τα έξοδα επιστροφής των εμπορευμάτων, τα οποία δεν αποζημιώνονται.

Εάν έχετε ήδη πληρώσει για τα προϊόντα που έχετε παραγγείλει, θα επιστρέψουμε αμέσως, ή το αργότερο εντός 8 εργάσιμων ημερών από την αποστολή του δέματος στη διεύθυνση μας, όλες τις πληρωμές που έχουμε λάβει και που έχετε πραγματοποιήσει σε σχέση με την παραγγελία. Το δέμα θεωρείται ότι έχει σταλεί στη διεύθυνσή μας όταν η αποθήκη μας το καταγράφει ως επιστρεφόμενο δέμα. Διατηρούμε το δικαίωμα να διατηρήσουμε την πληρωμή που λάβαμε μέχρι την επιστροφή των προϊόντων που αποτελούν το αντικείμενο υπαναχώρησης της σύμβασης.

Θα επιστρέψουμε τις πληρωμές που ελήφθησαν χρησιμοποιώντας τα ίδια μέσα πληρωμής που χρησιμοποιήσατε κατά την πραγματοποίηση της αγοράς. Σε περίπτωση αντικαταβολής, η τιμή αγοράς θα επιστραφεί στον τρέχοντα αριθμό λογαριασμού που έχετε δηλώσει στη φόρμα σας.

Λίστα προϊόντων που δεν μπορούν να επιστραφούν ή που μπορούν να επιστραφούν μόνο υπό ορισμένους περιορισμούς:

  • Μέσα καθαρισμού, πάστες γυαλίσματος κ.λπ.: Αυτά τα προϊόντα μπορούν να επιστραφούν μόνο εάν το προστατευτικό φύλλο / η στεγανοποιητική επικάλυψη δεν έχει αφαιρεθεί ή εάν δεν έχουν ανοιχτεί και χρησιμοποιηθεί ακόμη.
  • Μαγιό, εσώρουχα, καλλυντικά: Για λόγους υγιεινής, δεν μπορείτε να επιστρέψετε μαγιό, εσώρουχα ή καλλυντικά.
  • Ηλεκτρονικά βιβλία: Δεδομένου ότι τα ηλεκτρονικά βιβλία θεωρούνται πνευματική ιδιοκτησία και επομένως δεν μπορούν να επιστραφούν με υλικό τρόπο (μπορούν να μεταφορτωθούν ή να αντιγραφούν), δεν μπορούν να επιστραφούν και δεν είναι δυνατή η επιστροφή χρημάτων. Χρησιμοποιώντας ένα ηλεκτρονικό βιβλίο, παραιτήστε από το δικαίωμα υπαναχώρησης από την αγορά.
  • Σετ, κιτ: Δεν είναι δυνατή η μερική επιστροφή μεμονωμένων προϊόντων που αποτελούν μέρος ενός σετ. Τυχόν αξιώσεις για Mystery Box θα υποβληθούν σε επεξεργασία και θα επιλυθούν μόνο εάν επιστρέψετε ολόκληρο το περιεχόμενο του κουτιού.
  • Δώρα: Δεν μπορείτε να υπαναχωρήσετε από την αγορά προϊόντων που έχετε λάβει ως δώρα.

  1.  Παράπονα

Εάν ανακαλύψετε ότι το προϊόν σας δεν λειτουργεί σωστά ή ότι έχετε λάβει ένα ακατάλληλο ή κατεστραμμένο προϊόν, έχετε στη διάθεσή σας τις ακόλουθες επιλογές:

  • Εφαρμογή της εγγύησης παράδοσης,
  • Εφαρμογή της εγγύησης για τεχνικά προϊόντα και
  • Εφαρμογή της διαδικασίας υποβολής παραπόνου προϊόντος.

  1. Εγγύηση παράδοσης
  1. Παρέχουμε επιπλέον εγγύηση για άψογη παράδοση η οποία ισχύει και μπορεί να εφαρμοστεί εντός 48 ωρών από την παραλαβή του προϊόντος.
  2. Εάν τα προϊόντα σας έχουν υποστεί ζημία κατά τη μεταφορά ή δεν συνάδουν με την παραγγελία σας, σας παρακαλούμε να μας αναφέρετε το σφάλμα εντός 48 ωρών από την παράδοση. Στείλτε μας ένα e-mail που περιέχει μια φωτογραφία της συσκευασίας (η ετικέτα πρέπει επίσης να εμφανίζεται με σαφήνεια στη φωτογραφία) και του προϊόντος που παρελήφθη, η οποία δείχνει ξεκάθαρα το σημείο που έχει υποστεί ζημία.
  3. Θα δώσουμε προτεραιότητα στoν χειρισμό της αξίωσής σας το συντομότερο δυνατό και θα σας παρέχουμε ένα προϊόν αντικατάστασης.
  4. Εάν η αξίωση αποσταλεί πολύ αργά, θα αντιμετωπιστεί ως παράπονο προϊόντος.

  1. Παράπονο προϊόντος λόγω ελαττωμάτων υλικού
  1. Εάν το προϊόν δεν λειτουργεί σωστά, στείλτε μας ένα e-mail στη διεύθυνση [[email protected]] και θα σας βοηθήσουμε παρέχοντας τις απαραίτητες εξηγήσεις. Με αυτόν τον τρόπο, θα αποτρέψετε οποιαδήποτε λανθασμένη χρήση του προϊόντος και ζημίες στο ίδιο το προϊόν, καθώς και τυχόν τραυματισμούς στον εαυτό σας ή σε άλλους.
  2. Εάν το προϊόν σας δεν λειτουργεί, μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία, αναφέροντας τα ελαττώματα υλικού του προϊόντος. Τα περιστατικά που θεωρούνται ελαττώματα/αστοχίες υλικού του προϊόντος παρατίθενται στην ενότητα vii. των παρόντων Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων. Μπορείτε να υποβάλετε παράπονα για ελαττώματα υλικού μόνο εάν τα εν λόγω ελαττώματα υπήρχαν ήδη κατά τη στιγμή της αγοράς, αλλά ανακαλύφθηκαν μόνο αργότερα.
  3. Εάν το προϊόν σας δεν λειτουργεί λόγω ελαττωμάτων υλικού, αναφέρετε το ελάττωμα αμέσως μετά την ανακάλυψή του, αλλά σε κάθε περίπτωση το αργότερο εντός δύο μηνών από την ημέρα που ανακαλύψατε το ελάττωμα. Στείλτε μας ένα e-mail με μια φωτογραφία ή ένα βίντεο που να απεικονίζει το ελαττωματικό προϊόν, το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να αποδείξει κατηγορηματικά ότι το προϊόν δεν λειτουργεί. Εάν είναι απαραίτητο, θα σας ζητήσουμε επίσης να μας αποστείλετε πίσω το εν λόγω προϊόν, ώστε να το εξετάσουμε και να διαπιστώσουμε το ελάττωμα του προϊόντος.
  4. Δεν θα μπορέσουμε να λάβουμε υπόψη την καταγγελία σας για προϊόντα που έχουν υποστεί ζημία, λόγω εσφαλμένης ή ακατάλληλης χρήσης ή συμπεριφοράς που δεν είναι απολύτως απαραίτητη για τον προσδιορισμό της φύσης, της ιδιότητας και της λειτουργίας των προϊόντων. Εάν επιθυμείτε να αποσταλεί πίσω σε εσάς το εν λόγω προϊόν μετά την απόρριψη της καταγγελίας σας, θα το αποστείλουμε και θα σας χρεώσουμε τα έξοδα που σχετίζονται με την παράδοση του εν λόγω προϊόντος.
  5. Εάν υποβάλετε παράπονα για κάποιο ελάττωμα υλικού, έχετε στη διάθεσή σας τις ακόλουθες επιλογές:
  • αντικατάσταση προϊόντος,
  • επιστροφή της τιμής αγοράς,
  • διόρθωση του ελαττώματος του προϊόντος ή
  • κατ’αναλογία επιστροφή της τιμής αγοράς.

Η διαδικασία περιγράφεται στην καρτέλα «Αξιωσεις εγγυησης και αντικατασταση προϊοντων» στο κάτω μέρος αυτού του Iστότοπου, όπου μπορείτε επίσης να βρείτε την απαραίτητη φόρμα.

  1. Εγγύηση για τεχνικά προϊόντα

Ορισμένα προϊόντα στην προσφορά μας υπόκεινται σε περίοδο εγγύησης 12 μηνών. Η εγγύηση μπορεί να εφαρμοστεί μόνο για τα τεχνικά προϊόντα και τις ηλεκτρικές συσκευές που προσφέρουμε. Η περίοδος εγγύησης των 12 μηνών ξεκινά από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων. Μπορείτε να εφαρμόσετε την εγγύησή σας σύμφωνα με το Άρθρο 5 του Νόμου περί προστασίας των καταναλωτών, με βάση την απόδειξη/το τιμολόγιο που λειτουργεί επίσης εν είδει πιστοποιητικού εγγύησης.

Η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την εγγύηση εάν η αξίωση δεν συνοδεύεται από την απόδειξη/το τιμολόγιο ή εάν το παραστατικό δεν είναι ευανάγνωστο ή διαθέτει οποιαδήποτε άλλη έλλειψη.

Η εγγύηση δεν ισχύει εάν:

  • το προϊόν έχει υποστεί φυσική ζημία,
  • το προϊόν παρουσιάζει σημάδια φθοράς λόγω κανονικής χρήσης,
  • το προϊόν παρουσιάζει βλάβες που έχουν προκληθεί ως αποτέλεσμα εσφαλμένης, ακατάλληλης ή απρόσεκτης χρήσης του προϊόντος.

Τα προϊόντα επί των οποίων θέλετε να εφαρμόσετε την εγγύησή σας πρέπει να εξεταστούν, γι' αυτό να συνοδεύσετε την αξίωση εγγύησης με φωτογραφίες ή βίντεο που να απεικονίζουν το ελάττωμα. Εάν είναι απαραίτητο, θα σας ζητήσουμε επίσης να μας αποστείλετε πίσω το προϊόν για να το εξετάσουμε.

Εάν εγκρίνουμε την αξίωση εγγύησης, θα σας παρέχουμε ένα νέο προϊόν. Έχετε επίσης το δικαίωμα να ζητήσετε την επισκευή του προϊόντος σας, αλλά πρέπει να γνωρίζετε ότι η περίοδος επισκευής είναι μεγαλύτερη από την περίοδο παράδοσης ενός νέου προϊόντος. Εάν η επισκευή διαρκέσει περισσότερο από 45 ημέρες, το προϊόν σας θα αντικατασταθεί από ένα νέο προϊόν. Εάν δεν είναι δυνατή η παροχή νέου προϊόντος, θα σας αποζημιώσουμε πλήρως την τιμή αγοράς για το προϊόν.

Η διαδικασία περιγράφεται στην καρτέλα «Αξιωσεις εγγυησης και αντικατασταση προϊοντων» στο κάτω μέρος αυτού του Iστότοπου.

ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ: Η HS Plus δέχεται μόνο την επιστροφή των πακέτων που περιέχουν τα προϊόντα που έχουν αγοραστεί στον Ιστότοπο. Τυχόν πακέτα που αποστέλλονται από ένα άτομο και δεν περιέχουν προϊόντα που αγοράστηκαν από την Εταιρεία μας θα επιστραφούν στον αποστολέα με δικό του κόστος.

  1. Ελάττωμα υλικού

Ισχυρισμοί για την ύπαρξη ελαττωμάτων υλικού μπορούν να γίνουν δεκτοί στις ακόλουθες περιπτώσεις:

  • εάν το προϊόν δεν διαθέτει τα χαρακτηριστικά που είναι απαραίτητα για την κανονική του χρήση ή για εμπορική προώθηση,
  • εάν το προϊόν δεν διαθέτει τα χαρακτηριστικά που είναι απαραίτητα για τη συγκεκριμένη χρήση για την οποία ο Αγοραστής αγόρασε το προϊόν, και αυτό έχει γνωστοποιηθεί στον Πωλητή ή έπρεπε να γνωστοποιηθεί στον Πωλητή,
  • εάν το προϊόν δεν διαθέτει τα χαρακτηριστικά και τις ιδιότητες που έχουν συμφωνηθεί ή οριστεί ρητά ή σιωπηρά,
  • εάν ο Πωλητής έχει παράσχει στον Αγοραστή ένα προϊόν που δεν συνάδει με το δείγμα ή το μοντέλο προϊόντος, εκτός εάν το δείγμα ή το μοντέλο προϊόντος απεικονιζόταν μόνο για ενημερωτικούς σκοπούς.

Η διαδικασία για την εφαρμογή της διαδικασίας παραπόνων για ελαττώματα υλικού περιγράφεται στην καρτέλα «Αξιωσεις εγγυησης και αντικατασταση προϊοντων» στο κάτω μέρος αυτού του Ιστότοπου, όπου μπορείτε επίσης να βρείτε την απαραίτητη φόρμα.

  1. Προσβασιμότητα πληροφοριών

Ο Πάροχος δεσμεύεται να παρέχει πάντα στον Αγοραστή τις ακόλουθες πληροφορίες:

  • ταυτότητα της Εταιρείας (επωνυμία και καταχωρημένη διεύθυνση της Εταιρείας, αριθμός μητρώου),
  • στοιχεία επικοινωνίας που επιτρέπουν στον Χρήστη να επικοινωνεί γρήγορα και αποτελεσματικά με τον Πάροχο (e-mail, τηλέφωνο),
  • βασικά χαρακτηριστικά αγαθών ή υπηρεσιών (συμπεριλαμβανομένων υπηρεσιών μετά την πώληση και εγγυήσεων),
  • τελική τιμή των αγαθών ή των υπηρεσιών, συμπεριλαμβανομένων των φόρων ή μέθοδος υπολογισμού της τιμής εάν, λόγω της φύσης των αγαθών ή των υπηρεσιών, η τελική τιμή δεν μπορεί να υπολογιστεί εκ των προτέρων,
  • διαθεσιμότητα προϊόντων (όλα τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες που προσφέρονται μέσω του Iστότοπου θα πρέπει να είναι διαθέσιμα εντός εύλογης προθεσμίας),
  • όροι πληρωμής, όροι παράδοσης προϊόντων ή οι όροι για την εκτέλεση της υπηρεσίας (τρόπος παράδοσης, τοποθεσία και προθεσμία),
  • πληροφορίες σχετικά με τυχόν δυνητικά έξοδα μεταφοράς, παράδοσης ή αποστολής ή προειδοποίηση ότι τα έξοδα αυτά ενδέχεται να προκύψουν εάν δεν μπορούν να υπολογιστούν εκ των προτέρων,
  • χρονικό περιθώριο της προσφοράς,
  • προϋποθέσεις, προθεσμίες και διαδικασίες σε περίπτωση υπαναχώρησης από τη Σύμβαση και πληροφορίες σχετικά με το κόστος επιστροφής των εμπορευμάτων (εάν υπάρχει),
  • επεξήγηση της διαδικασίας που πρέπει να αναληφθεί σε περίπτωση υποβολής παραπόνου, συμπεριλαμβανομένων όλων των πληροφοριών σχετικά με τον υπεύθυνο επικοινωνίας ή την εξυπηρέτηση πελατών,
  • επίγνωση της ευθύνης σε περίπτωση ελαττωμάτων υλικού,
  • δυνατότητα και προϋποθέσεις υπηρεσιών μετά την πώληση και εξτρά εγγύηση, εάν είναι απαραίτητο.
  • Κατά την προετοιμασία του Ιστότοπου, ενδέχεται να προκύψουν ορισμένα σφάλματα. Δεδομένου ότι δεν μπορούμε να επηρεάσουμε αυτά τα σφάλματα, δεν θα θεωρούμαστε υπεύθυνοι για αυτά. Σε περίπτωση σημαντικής ασυμφωνίας ως προς τις τιμές ή τις τεχνικές ιδιότητες του προϊόντος, θα σας ενημερώσουμε σχετικά όταν κάνετε την παραγγελία σας.

  1. Στοιχεία καταχώρισης, όνομα μητρώου, αριθμός καταχώρισης:

Επωνυμία εταιρείας: HS PLUS, trgovina in storitve d.o.o.

Έδρα: Gmajna 10, Trzin, SI-1236 Trzin

Αριθμός μητρώου εταιρίας: 6579639000

Αρ. φορολογικού μητρώου ΦΠΑ/ΑΦΜ: SI15553442

Υποκείμενη σε φορολόγηση: ΝΑΙ

Ημερομηνία εγγραφής στο μητρώο: 28/03/2014

Τυποποιημένη ταξινόμηση δραστηριοτήτων G47.910 – Λιανική πώληση μέσω εταιρειών πωλήσεων με αλληλογραφία ή μέσω διαδικτύου

  1. Εξώδικη επίλυση διαφορών και άλλα ένδικα μέσα

Η Εταιρεία καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την επίλυση τυχόν διαφορών με φιλικό τρόπο. Εάν δεν είναι δυνατή η επίλυση διαφορών με αυτόν τον τρόπο, το δικαστήριο της Λιουμπλιάνα είναι το δικαστήριο που έχει δικαιοδοσία για την επίλυση των εν λόγω διαφορών.

  1. Πλατφόρμα επίλυσης διαφορών

Σύμφωνα με τα νομικά πρότυπα, η εταιρεία HS plus doo δεν αναγνωρίζει κανέναν πάροχο υπηρεσιών εξωδικαστικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών ως πάροχο εξουσιοδοτημένο να επιλύει διαφορές καταναλωτών που μπορούν να εγείρουν οι καταναλωτές σύμφωνα με τον Νόμο περί εξωδικαστικής επίλυσης των καταναλωτικών διαφορών.

Η πλατφόρμα επίλυσης διαφορών είναι διαθέσιμη στη διεύθυνση http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την πλατφόρμα επίλυσης διαφορών, μεταβείτε στη διεύθυνση http://europa.eu/rapid/press-release_MEMO-13-193_el.htm.

  1. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Η Εταιρεία θα επικοινωνεί με τον Χρήστη μόνο μέσω μέσων απομακρυσμένης επικοινωνίας, εάν αυτό είναι απαραίτητο για την εκτέλεση της παραγγελίας.

Η εταιρεία παρέχει υπηρεσίες υποστήριξης στους Xρήστες της στο [[email protected]].

Ωστόσο, ενδέχεται επίσης να επικοινωνήσουμε με τους Χρήστες για εμπορικούς σκοπούς, εάν μας παρέχουν τη συγκατάθεσή τους να το πράξουμε ή εάν έχουν ήδη πραγματοποιήσει μια αγορά στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, οπότε η εν λόγω επικοινωνία:

  • θα επισημαίνεται σαφώς και ξεκάθαρα ως διαφημιστικό μήνυμα,
  • θα αναφέρει με σαφήνεια τον αποστολέα,
  • θα επισημαίνει με σαφήνεια τις διάφορες προωθητικές ενέργειες και άλλες τεχνικές μάρκετινγκ ως τέτοιες.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την επικοινωνία, ανατρέξτε στην Πολιτική απορρήτου και την Πολιτική για τα cookies της εταιρείας μας.

  1. ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ

Όλεepsilon;ς οι πληροφορίες, οι εικόνες και τα κείμενα, καθώς και οποιοδήποτε άλλο υλικό (π.χ. περιεχόμενο βίντεο, γραφήματα, εικόνες κ.λπ.) που βρίσκονται στον Ιστότοπό μας προστατεύονται μέσω της νομοθεσίας περί πνευματικών δικαιωμάτων ή/και πνευματικής ιδιοκτησίας.

Με την αγορά των προϊόντων ή τη χρήση του Ιστότοπου, ο Χρήστης δεν αποκτά πνευματικά δικαιώματα, δικαιώματα επί περιουσιακών στοιχείων ή δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας για προϊόντα ή/και τον Ιστότοπο. Ο Χρήστης μπορεί να χρησιμοποιεί το υλικό μόνο για δικούς του μη εμπορικούς σκοπούς.

  1. ΑΠΟΠΟΙΗΣΗ ΕΥΘΥΝΗΣ

Λαμβάνοντας υπόψη τις αποποιήσεις ευθύνης που αναφέρονται στους παρόντες Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις, η Εταιρεία εφαρμόζει επίσης τους ακόλουθους περιορισμούς:

Εάν αποφασίσετε να χρησιμοποιήσετε το ηλεκτρονικό μας κατάστημα ή/και τον Ιστότοπό μας, συμφωνείτε να το κάνετε οικειοθελώς και συνεπώς αναλαμβάνετε οποιονδήποτε και όλους τους κινδύνους. Ο Ιστότοπος και το κατάστημα παρέχονται «ως έχουν», χωρίς καμία έμμεση ή άμεση εγγύηση. Όλες οι αποποιήσεις που αναφέρονται σε αυτό το κεφάλαιο ή αλλού στους παρόντες Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις ισχύουν στον μέγιστο βαθμό που επιτρέπεται από τον νόμο.

Η Εταιρεία δεν εγγυάται τη λειτουργία του Ιστότοπου και των λειτουργιών της, και επίσης δεν εγγυάται ότι ο Ιστότοπος θα λειτουργεί χωρίς σφάλματα, ιούς ή κακόβουλο λογισμικό παρεμφερές με ιούς. Επιπλέον, η Εταιρεία δεν εγγυάται ότι οι πληροφορίες που δημοσιεύονται στον Ιστότοπο είναι ακριβείς και περιεκτικές. Η Εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη για ζημίες, συμπεριλαμβανομένων ενδεικτικά: άμεσων, έμμεσων ή αποθετικών ζημιών που προκύπτουν ή συμβαίνουν λόγω της χρήσης του Ιστότοπου.  

Εάν αποφασίσετε να χρησιμοποιήσετε το ηλεκτρονικό κατάστημα και να πραγματοποιήσετε πληρωμή στο εν λόγω ηλεκτρονικό κατάστημα, συμφωνείτε ρητά ότι το χρησιμοποιείτε με δική σας ευθύνη και ότι μόνοι σας θα αναλάβετε όλους τους κινδύνους που σχετίζονται με την πραγματοποίηση πληρωμής στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, που περιλαμβάνουν ενδεικτικά αποτυχημένες πληρωμές από τον Χρήστη, σφάλματα πληρωμής και σφάλματα επιστροφής χρημάτων σε περίπτωση υποβολής παραπόνου. Η παρούσα αποποίηση ισχύει στον μέγιστο βαθμό που επιτρέπεται από τον νόμο. Η Εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν ζημίες που ενδέχεται να προκύψουν σε σχέση με τη χρήση του Ιστότοπου ή/και των προϊόντων που διατίθενται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα.

  1. ΤΕΛΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ

Σύναψη Σύμβασης Σε συνδυασμό με την ενέργεια υποβολής παραγγελίας για υπηρεσίες μέσω του Ιστότοπου, καθώς και όλων των υπο-σελίδων αυτού του Ιστότοπου, οι παρόντες Γενικοί Όροι και Προϋποθέσεις έχουν τον χαρακτήρα σύμβασης που συνάπτεται μεταξύ του Αγοραστή και της Εταιρείας.

Διαχωρισμός των διατάξεων Σε περίπτωση που κάποια από τις διατάξεις των παρόντων Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων αποδειχθεί (εν όλω ή εν μέρει) παράνομη ή άκυρη με οποιονδήποτε άλλο τρόπο, η εν λόγω διάταξη θα θεωρείται (εν όλω ή εν μέρει) καταργηθείσα, ενώ οι υπόλοιποι Γενικοί Όροι και Προϋποθέσεις θα εξακολουθήσουν να ισχύουν.

Πλήρης νομική ικανότητα Ο Χρήστης εγγυάται ότι διαθέτει πλήρη ικανότητα να αναλαμβάνει τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις που απορρέουν από τους παρόντες Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις. Με το παρόν εγγυάστε ότι δεν χρειάζεστε τη συγκατάθεση ή την έγκριση τρίτου μέρους προκειμένου να εκπληρώσετε τις υποχρεώσεις σας που απορρέουν από τους παρόντες Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις.

Γνώση των Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων Με το παρόν εγγυάστε ότι έχετε διαβάσει και ότι έχετε ενημερωθεί πλήρως για τους παρόντες Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις προτού τους αποδεχτείτε, ειδικότερα όταν πρόκειται για τις καθιερωμένες αποποιήσεις ευθύνης.

Δίκαιο που διέπει τους παρόντες Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις Οι παρόντες Γενικοί Όροι και Προϋποθέσεις διέπονται από τη νομοθεσία της Δημοκρατίας της Σλοβενίας. Όλες οι διαφορές που προκύπτουν από τους παρόντες Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις θα υπάγονται στη δικαιοδοσία των δικαστηρίων της Δημοκρατίας της Σλοβενίας.

Μεταβολή των παρόντων Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων Δεν έχετε το δικαίωμα να τροποποιήσετε οποιαδήποτε από τις διατάξεις που ορίζονται στους παρόντες Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις ή να αποποιηθείτε (εν όλω ή εν μέρει) την ισχύ οποιασδήποτε από τις εν λόγω διατάξεις. Η Εταιρεία έχει το δικαίωμα να μεταβάλει τους παρόντες Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις ανά πάσα στιγμή. Τυχόν αλλαγές θα δημοσιεύονται στον Ιστότοπο. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τον Ιστότοπο, τεκμαίρεται ότι συμφωνείτε με τις αλλαγές που ισχύουν κάθε φορά. Εάν δεν συμφωνείτε με τις αλλαγές, έχετε το δικαίωμα να υπαναχωρήσετε από τη Σύμβαση.

Σύνολο της συμφωνίας Οι παρόντες Γενικοί Όροι και Προϋποθέσεις αντιπροσωπεύουν το σύνολο της συμφωνίας που ισχύει μεταξύ των Συμβαλλομένων Μερών. Οποιεσδήποτε πιθανές προηγούμενες γραπτές ή προφορικές συμφωνίες ή διαπραγματεύσεις αντικαθίστανται πλήρως από τους παρόντες Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις.

Έκδοση σε άλλες γλώσσες Οι παρόντες Γενικοί Όροι και Προϋποθέσεις έχουν συνταχθεί στη σλοβενική γλώσσα. Οποιαδήποτε έκδοση των παρόντων Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων σε οποιαδήποτε άλλη γλώσσα συντάσσεται προκειμένου να παρέχει ευκολότερη πρόσβαση στους Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις. Συμφωνείτε και κατανοείτε πλήρως ότι η σλοβενική έκδοση θα υπερισχύει σε περίπτωση διαφωνιών.

Σημασία των όρων Οι όροι που χρησιμοποιούνται στους παρόντες Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις έχουν τους ορισμούς που παρατίθενται στην αρχή των παρόντων Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων.

HS PLUS d.o.o.    Gmajna 10 / SI-1236 Trzin / Σλοβενία / [email protected]

Αρχή καταχώρισης: Πρωτοβάθμιο Δικαστήριο της Λιουμπλιάνα / Μετοχικό κεφάλαιο: 7.500 EUR / IBAN SI56 2900 0005 2694 428 / Αρ. φορολογικού μητρώου ΦΠΑ/ΑφΜ: 15553442 / Αριθμός μητρώου εταιρείας: 6579639000